mandag den 13. august 2012

Strikkerier fra Oldemor Else

Da vi i sidste uge havde været hjemme og tømme min mors loft for pigeværelse klenodier, så kom der også en hel kasse ud af det med barndomsminder i form af Barbier, Lady Lovelylocks dukker, Alfer og Cupcake-piger. Jeg kan næsten ikke vente med at Leonora skal lege med dem, men der går alligevel nogle år endnu.. (heldigvis er hun stadig bedårende baby). Så da vores kælderrum er noget værre l... så måtte jeg jo ringe til Renés farmor, ungernes oldemor, og høre om vi kunne låne os til en plads i hendes kælder! Jo det kunne vi bestemt, og da vi alligevel var på besøg, så havde hun da lige strikket lidt hagesmække til prinsessen :)
Hun kan så godt lide at have noget i hænderne, så nu har jeg altså fået købt lidt garn til et par fine små trøjer hun kan gå igang med.. farverne matcher perfekt det stof jeg har syet voksipose betræk af (har det i to farver), skal nemlig have syet lidt tøj til prinsessen.. er faktisk igang med en buksedragt i de koral/grønne farver, men mere om det en anden gang ;-)

2 kommentarer:

  1. Tak for den søde besked på min blog, har straks meldt mig som fast læser på din blog. Glæder mig til at følge dig:-)

    SvarSlet