søndag den 12. august 2012

Stof-trip

Synes lige jeg vil vise hvad jeg fik ind af døren fra ts den anden dag.. Har fået ryddet et par hylder i Leonoras micro-værelse, hvor jeg også har fået plads til et syhjørne til mig.
Deraf Leonoras Skatkammer ;)
Der kom også lige et par detail-varer i stakken da turen gik til Stof og Stil igår..

De fine hylder jeg har "lånt" af Leonora, bagbeklædningen er tapetseret med papir fra Tigeren. 
På øverste hylde ligger en bunke færdige og halvfærdige sanseposer og nusseklude klar til bestillinger via ts :)
(I æsken gemmer sig små figurer i selvsamme papir, som gæsterne ved Leonoras barnedåb skrev hilsner på under en af sangene. De skal klippes til en fin uro her en af dagene..når jeg liiige..)

Denne pakke modtog jeg fra Rikke, du kan se hendes blog på bemydragonfly.dk,
de to næste billeder er med nyt Småfolk+Sovetrine+ej sikke leg opklip fra Jannie hos retrorhubarb (facebook.com/retrorhubarb)

Standardfarverne :)
Lækkerbiskner <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar