søndag den 12. august 2012

Slut på barsel og fix-færdig voksipose

Jubiiiii!
så kom dagen hvor jeg endelig fik færdiggjort voksi (egentlig slee-bee) betrækket til Leonoras arvestykke fra storebror Leander.
Den har faktisk været næsten-færdig de sidste godt to måneder, men manglede liiige at få den lilla anoraksnor hjem til den lokale stofbiks (det tog vel de første to uger), så gik tandhjulene i den gamle Singer Solaris...!
 Lykkeligvis var jeg så heldig at arve en gammel Husqvarna Computer 500, men da den endelig kom hjem, så stod der lige et væld af andre krea ideer og pressede på her øverst oppe mellem ørerne ;)
Når, men i dag kom dagen, min (alt for korte) barsel stoppede for ti dage siden, og nu er der kun en uges ferietid (gisp) til jeg skal tilbage til det lykkelige karriereliv. Så nu SKULLE den kørepose gøres færdig, og så skulle der fyldes noget på den blog jeg har gået og sparet sammen til, siden jeg startede barsel tilbage i midten af februar :-D

Rigtig hjertelig velkommen til <3

Ps. Jeg håber at du som er kommet forbi synes posen er nogenlunde vellykket, jeg er ihvertfald godt tilfreds (især over at det er lykkes at blive færdig inden prinsessen nåede at blive for stor)
(spændende om jeg kan finde ud af at vedhæfte billeder fra iPad, gisp!
Leonora beundrer de applikerede blomster

Hovedenden er kantet med svampepoplin, brugt som løbegang

På forsiden har jeg applikeret tre store svampe, som jeg syntes passerede til printenes "skovtema"

Posen er lukket foroven med lillamalet aflang knap og turkis elastikbånd, forside "flappen" er kantet med turkis blondetittekant..

Lidt flere billeder :o)

Nærbillede af applikationen

Iiiihh hvor er det herligt her :o)

1 kommentar:

  1. Wauw... din voksi er virkelig flot og i lækre farver. Velkommen i blog-verdenen, den bliver man helt afhængig af.

    Kh Mette

    SvarSlet